helg/lov :D

godmorgon, sovigt gott? det har jag med gjort el vaknade vi 7 av att det vsr skit ljust i mitt rum, sen har jag sovit lite från och till, men nu kunde jag inte sova längre så ska nog kolla på nån film och bara ta det lungt i sängen ett tag, har inte bloggat på nån dag men har haft 3 prov i veckan så har inte suttit vid datan så mke,  men iaf så var jag uppe ho Julia igår och det var väldigt mysigt och skoj, var ju längesen nu så, vi tittade lite på hockeyn, talang, berg flyttar in )jag vill också ha en sån gadrob som pernilla har) xD sen tittade vi lite på singing bee, efter det gick jag hem, var så jävla trött så gick och la mig på direkten,sen idag kommer nog Lisa :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0