Glad Påsk :D

godmorgon allihopa, sovigt gott? det har ja gjort iaf xP gårdagskvällen blev ganska sen, fast även låg man bara sin sängen och snackade med folk på datan, jag och lisa är twins och berättar allt för varann<3 så jacke du kan få veta när vi ska pissa, då säger jag till xP aja det var en rolig kväll, sen så loggade jacke ut och lisa skulle sova, så jag försökte också med det, men det gick inte så bra, klockan var väll ca halv ett när jag inte hade nån att prata med så jag titatde på massa tråkiga bilddagböcker, men sen när klockan blev halv 2 tvingade jag mig själv att sova så att jag inte skulle sova bort hela denna dagen xP men nu ligger jag här i sängen och gör absolut ingenting ;D fast det är ändå ganska skönt att  inte göra nått xP men nu ska jag ta tag i mitt liv och gå upp, idag vet jag inte redit vad jag ska göra, men om någon vi hitta på nått så kan ni smsa elr ringa :D ha det bra (: GLAD PÅSK föressten xP (:

Kommentarer
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-10 @ 00:56:14
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0