the start of somthing new

hej
hade en helt toppen bra kväll/natt igår med mina fina vänner. väldigt galen & lång natt blev det & jag tror att alla är lite småsega idag. men va gör det när man har haft en så underbar toppen kväll? blev en mysig morgon med, vad är bättre än att ligga 7 st & mysa i en soffa, medan man sjunger the start of somthing new i kör, helt underbar känsla som gjorde mig så sjukt glad & jag har verkligen asfina vänner & vi ska göra denna sista terminen tillsammans till den vi alltid kommer minns som den bästa av alla! nu taggar vi fler sånna här stunder & såklart spaninen om typ 17 veckor! helt galet va kul vi kommer, underbaraste gänger! you're amazing

bilder:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0