sävsjö?

heey'
ligger i sängen helt död typ. astrött efter igår, kom inte hem så sent men blev lite struligt med skjuts hem & så. men det löste sig till slut. när jag kom hem satt jag i soffan och snackade lite med m&p & syster. gårdagen blev faktiskt lyckad tycker jag, träffade fina vänner & sötnosen. idag är det en dag då det hänt mke genom åren, men det är även en underbar tjejs födelsedag, så grattis min älskling Maja Jakobsson. igag tror jag att jag kommer dra mig mot sävsjö för att mysa med mina finaste lisa & amanda. sen ikv blir det att ha myskväll med hela familjen, båda systrarna kommer hem. men nu ska jag glo på oth. puss på dig

Kommentarer
Postat av: maja

tack, linnea :) <3

2010-09-11 @ 16:28:47
URL: http://biffarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0