myys'

heey'
as go dag ! typ inte ett skit, så jag ska fortsätta med det & bara cilla! fick ngt typ ''mysanfall'' innan, jag blev sjukt sugen på att bara mysa med ngn, ni vet ha ngn nära en & kolla på film elr bara få ha ngn nära. är det itne helt galet underbart? enligt mig är det iaf ngt av det bästa, ingen säger att det måste vara med ngn man tycker om utan det kan lika väl vara med sina tjejkompisar/killkompisar, bara man inte är helt ensam, det är så trist! idag är jag ensam, men överlever det. imon är det FREDAG & det betyder sävsjö, drar dit med amanda albin & tobbe som det ser ut nu, men kommer träffa en massa fint folk. men nu ska jag kolla på oth. ha en mysig dag. puss på dig



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska ni göra i sävsjö? (;

2010-09-02 @ 16:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0