love my ugg's


hej
dagen har varit super! timmarna bara springer iväg när man är tillsammans med jessica bouveng! tjejen är ju för go! hon stack vid 4 & jag slutade vid 6 så jag gjälpte alexander på lagret & sen städade jag reptilernas burar.  & sen när man kommer ut så är gatorna fyllda med snö, happyface!när jag kom hem frös jag som in i, så jag drog fram mina underbara ugg's & satte mig i sängen & käkade chokladglass, det kallar jag myys! imon kommer världens bästa ellen hem. jag är helt galet glad över detta & kan inte vänta längre. men nu måste jag sluta för ska kolla på grey's. puss på dig

Kommentarer
Postat av: linda

jag saknar dig babe. <3

2010-10-20 @ 22:12:04
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0