hos syrran

hej.
det blev ännu en skön dag, förutom att man var tvungen att gå upp 20 i sex...:o aja att läsa bok för femåringar kan vara riktigt kul, wtf!? dom vet vad knulla är, haha jag trodde jag skulle dö av skratt när julia sa: ''dom knullar'', vi läste ngn bok om hur vi belv till, & dessa barn visste både det ena & det andra.. haha sjukt söta små varelser ;) imon blir det sista dagen för mig på humlan, & min älsklingsunge rasmus är ledig imon.. kommer sakna den kille, så sjukt underbar & söt :* nu sitter jag hemma hos syrran & skrattar åt typ allt, ska kanske träffa ... ikv. men vi får se hur det blir med det (;
aja ha det underbart, för det har jag :D


min gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0