livet leker

heey'
livet här nere är galet bra! turkarna är på som fan i minishopparna men vi gillar't har nog inte skrattat så mke på länge som jag gjorde igår. aja idag har vi stekt hela dagen & fått redit mke färg men glömde sola ryggen så det får jag göra helt tiden imon tills vi drar in till barclona, ja det är så att jag maja & sara kommer åka in till barcelona imon uan mina päron, så vi får se hur detta kommer att gå, men det blir nog nice. ser fam emot camp nou riktigt mke kan jag ju säga. de är andra gången jag är i bacelona men förra året speade u2 så kunde inte gå in på stadion, men mu måste jag dra upp till min flickor & berätta världens nyhet! men ni får inget veta om saken. vi hörs. ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0