slut på plugget!

heey'
en helt underbar dag idag ! en sol, en klar blå himmel, vänner, musik & sista provet! ni hör ju bara hur bra dagen har varit för mig. förutom att jag är sjuk & lindström har retat mig hela dagen för att jag är teppt. & jag skulle ha träffat sötnosen idag men såklart än man ju sjuk, usch får verkligen inte vara sjuk nästa torsdag för 1. Jag ska sjunga på 9:ans avslutning i kyrkan. 2. jag ska servera dom. 3. jag maja & sara åker till spanien i 2 veckor. det ser jag verkligen fram emot, det sämsta med nästa torsdag är att 9:orna slutar & jag kommer lipa som fan & kommer inte träffa alla vänner lika mycket som man är van vid att träffa varje dag. aja sommar -10 kommer iaf bli en toppen sommar känner jag på mig:D nu är det slut på allt plugg & betygen är satta. men nu vill jag veta vad jag fått i alla ämnena! nu ska jag krypa ner & lyssna på min ny nerladde musik! puss !

Kommentarer
Postat av: saga

är du bra på att sjunga eller?

har dfu sjungt mkt innan? ;)

ska ni åka till spanien själva?(:

2010-06-06 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0