packat & klart

heey'
i skolan var jag sjukt nere, vet inte redit varför men kanske för att det var 9:ornas sista dag. känns inte alls bra faktiskt, & imon kommer jag lipa som i i den. usch vill inte tänka på det nu i förväg, men kan ju täkna på att jag iaf åker till spanien imon ! det är jag sjukt pepp på! men först ska jag sjunga på avslutningen & sen är det servering! den ser jag fram emot & hoppas att den blir riktigt bra. nu har jag iaf packat alla kläder som ska med till spanien, men kommer säkert på ngt mer som ska med. aja ikv blir det att kolla sm om det inte regnar.

dagens outfit:

spetslinne - bikbok
haremsbyxor - hm
smycken - gina tricot / (sävsjöfestivalen )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0