home

heey'
då var man hemma efter 2 helt underbar veckor nere i spanien! shoppat,sola & badat som galningar & halt det helt lovely! bussresan hem var ett helvete! motorn gick sönder nere i frankrike när vi var på väg hem så vi fick sitta på motorvägen i typ 2-3 timmar, men vi kom ju hem iaf, fast vi 6 på morgonen isf för 7 på kvällen före.aja nu sitter jag i vetlanda hos mamma & ska snart dra mig ner mot stan, bilderna är uppe på fejjan men det kommer även upp här på bloggen så snart jag hinner. men vi hörs när jag kommer he mför nu ska jag ner till stan.
take care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bor din mamma i stan och din pappa i landsbro?

2010-07-01 @ 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0