hemma

heeey'
kom precis hem efter en liten ''klassresa'' i Åseda. sov i tält, men min mardass var sönder så lyften gick ur.. usch den var en mardröms natt! men vid ca 2 gick jag & kajsa & la oss på alltanen, så lite sömn fick man, men är skit trött nu så ska gå & lägga mig en stund innan jag drar på bio med sara,elin & ronja. bilder från igår kommer!

saga:
är du bra på att sjunga eller?
har dfu sjungt mkt innan? ;)
ska ni åka till spanien själva?(:
svar
Hehe ka ju inte säga att jag är dålig iaf ;)
ja rätt mke gick på solo sång ett år :)
nej jag ska åka med min en liten del av min familj & så ska maja rosander & sara hjälmeby hänga med :)

Kommentarer
Postat av: saga

hur många, vilka är de från din familj då? ;)

2010-06-08 @ 17:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0