en lång cykeltur

heee
idag cyklade jag & kajsa dumma som vi är till ramkvilla. till en början gick det väll bra men det blev värre.. sjukt jobbigt & varmt men vi hade det faktiskt rätt bra, sjöng & skrattade hela vägen så vi klarade att cyckla ca 2.5 mil. men pallade inte göra det hem igen så nina kom & hämtade oss. aja nu sitter jag i min säng & lyssnar på musik & hoppas på att lisa kommer ikv. nästa vecka kommer nog bli en toppen vecka + att jag bara har 3 dagar kvar i skolan för är ledig på tisdag & sen åker jag till SPIAN på torsdag :D längtar sjukt mke & till serveringen, den ser ut att bli riktigt bra & nu är vi klara med planeringen, så nu ska den bara genomföras! men jag kommer lipa som fan eftersom våra älskade 9:or lämnar oss, men rätt skönt att man blir äldst nu. respekten på topp. men ska första göra ingentiing, se yaa! 

svar på anonym:
nej det är inte en riktigt tatuering, men skulle vilja göra den elr ngt liknande ;)

 
slänger in dagens outfit

tubtopp-gina tricot
jeansshorts-ginatricot

bytte navelpericing idag med, va tycks?


nytt skal till min iphone:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0