mitt 2009

mitt 2009 var väldigt upp och ner men ändå tycker jag att det har varit ett sjukt bra år även så misstag och jobbiga månader. jag har hunnit med väldigt mycket på bara ett år, både bra & dåligt men livet är inte alltid lätt, jag brukar säga till mig själv ta dagen som en kommer & gör den till din. har är bilder från mitt 2009...



USA -08/-09



mysiga kväll med A2 tjejerna
 
fastnade i skiten & blev sjuk i anorexi


många minnen från 7an


Sthlm med innebandyn ♥

ramkvilla marknad ett minne jag inte glömmer

jag slutade 7an

Öland med kajsa

spanien ♥

en mysig dag med becca

sävsjö festivalen ♥♥



rix fm i växjö ♥

malmö festivalen med josse & amanda ♥

lagfesten med innebandyn ♥

lärde känna marta bättre, & det är jag underbart glad för ♥

en mysig jul blev det oxå

nyår hos eve blev väldigt lyckat ♥


Kommentarer
Postat av: marta

det blev konstigt innan på min kommentar x)

men jag är glad att jag lärde känna dej mer också underbara människa ! :*<3

2010-01-02 @ 23:44:20
Postat av: Ellen.

Rix glömmer vi aldrig :D. <3

2010-01-03 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0