in a hurry

godmorgon
har lite dåligt samvete nu faktiskt, eftersom jag inte ha blogga på länge men jag har inte haft lust att göra det, men nu är jag på topp igen (: veckan har varit great, sälen söndag-torsdag sen skolan på fredagen. fredagskvällen bestod av stina, kollade hyvelcuppen i B-fors sen hängde vi med ida till L-bro & kollade på hokeyn, sen tillbak till B-fors ;P igår blev det en ganska slapp dag, jag tittade på lillebror när han spelade hockey. på kvällen blev det tacos & sen skräck med sandra lollo & pappa ( the uninvited ) den var faktiskt väldigt bra, så den tycker jag ni ska se. men nu har jag lite brottom, ska fixa mig sen in på sm med kajsa :D vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0