FREDAG!

Tjo!
blev en helt underbart galet bra första dag i skolan :D
fick nytt schema oxå, trodde inte vi hade ändrat så mke men det hade vi,
men det var ganska bra, inte så långa raster men slutar ju tidigare än innan, elr inte på
måndagar, fast på fredag slutar jag 20 i 1 ;D idag blev det sjukt mke skratt och iska med stina, elin, jennika & maja, hahaha, våra diskusioner..! underhållande ;) inget KM tittande idag för ikväll kommer det fina flickor till mig :D men imon är det KM som gäller med stina & jesper blir det nog :) men nu måste jag fixa lite inför kvällen, ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: jennika

våra diskussioner äger ;)<3

2010-01-09 @ 22:15:12
Postat av: tilda

änmäl till till veckans blogg :) läs mer på min blogg :)

2010-01-16 @ 16:05:34
URL: http://tildaselskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0