värnamo!

heey'
idag har sara & jag luggit i soffan konstant hela dagen.. aja som jag sagt tidigare så åkte vi till värnamo igår för att vara här i ett par dagar & för att överraska sara mamma (; tåget hit gick bra & vi kom fram oskadda, kollade på film hela kvällen & det har vi gjort idag med. trodde klockan var 2 innan men den var visst halv 5. snacka om att vi har varit sociala idag... men vi gick faktiskt & duschade & bastade ikv. imon blir det stan en stund sen harrys på kvällen med hanna & sophie ! vi ser fram emot att får göra deras favorit i repris.. dans på bardisken ;)
nu ligger jag i soffan & nödar mig med datan & sara typ halvsover ;P men vu hörs imon

..puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0