trött!

heey'
sitter & lyssnar på my name med mclean! underbar.. aja igår var det avalutning med innebandyn, det gick rätt fort så efter det blev det att dra till greken & äta med laget (: sen drog vi vidare hem till ellen & satt där & hade allmänt trevligt, hittade en väldigt snygg jacka som passade perfekt på mig.. right girls? ;p haha sen blev det donken, & resan dit igenom skogen var ju rätt intressant.. väll framme på donken skulle sara beställa sin badonkadonk.. hahah! jag tror nog att man måste vara med för att fatta. aja vi drog ner till stan ett tag, träffade lite folk & frös som fan, men när vi äntligen kom hem så la vi oss i majas säng och kollade på film :) okej jag somnade väll typ på dirren menmen ;) juste i torsdag var det den stora dagen då jag & maja piercade oss i navlen.. det gjorde piss ont men nu sitter den där iaf ;) sen var det modevisningen som vi inte ska prata högt om, men det var rätt kul. nä nu ska jag hoppa in i duschen för om ca 1 timma kommer världensbästa' stina till mig! :D & då blir det donkey kong all night long! ha det great as i have! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0