FCBarcelona

Heeeeey'
jag är verkligen på ett strålande humör! idag har jag hunnit med att sitta hemma i syrrans lägenhet & pratat ut om massa med min underbara elin arwsäter! efter det stack vi till ceylan för att äta pizza (: blev en mke trevlig stund med denna tjej. sen åkte jag ut till bäckseda för att fira min morbror som fyller år på måndag, grattis i förskott till han (: vi stannde kvar & kollade på el clásico & det är ju bara helt underbart att just barcelona vinner denna matchen med 2-0! underbart var oredet jah, & det är va mitt lov har varit, men jag är endå inte jätte depp för att börja skolan, men lite mer lov skulle ju inte skada.. en det kommer nog gå fort till sommarn nu ((; aja nu ska jag avsluta, imon blir det jnköping föresten ;D ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0