090911

tjo :D
toppen det är fredag igen :D och det betyder att linnea är väldigt glad, idag var skolan greaaat! tog massa kort och så fyllde majsen 14, så det blev tårta :D grattis (L) idag efter skolan åkte jag med skolbussen in till stan och satt längst bak(status) haha nej bara skojja ;) men det var kul i bussen fan XD sen så var det ju ingen som skulle av i stan så fick åka helt sj ;P men möte iaf malin och vi gick på stan och jag köpte en present till frida:D sen var nu ska jag bara chill och tagga till festen imon ;)
här får ni lite bilder från dagen :D


tårtan är made by Moa ;)












Jag lyckas med allt duh ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt kul när du la in bilder!

2009-09-11 @ 21:24:23
Postat av: elin andersson

CArro B e "skööönast" ;D

2009-09-12 @ 00:14:40
Postat av: Rebecca Fridsäll

söta bilder :D

2009-09-12 @ 08:10:42
URL: http://rebeccafridsall.blogg.se/
Postat av: alissa

Oj, linnea lägger ut bilder. ovanligt :)

2009-09-12 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0