fest

godmorgon
vaknade nu och är väll inte allt  för pig, ont i halsen, blåsor från skorna och mår lite illa ''/ men det går väll över när jag får ngt att äta. igår hade jag så jävla kul! förfest hos becca med elin becca och bella det höjde kvällen ;D sen gå till fridas fest var ju oxå en upplevelse ;) var tvungen att kissa 2 grr hihi,men när vi väll kommit fram träffade vi massa folk och det blev en lyckad kväll. hem vägen var inte skön för hade sjukt ont i fötterna så var tvungen att ta av mig dom, men anton spottade framför mina fötter och det var inte så trevligt ;) kom hem och då väntade en skön säng på mig här ;)
här är bilder från förfesten






TACK FÖR KVÄLLEN ÄLSKLINGAR :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

drack ni ? :D

2009-09-13 @ 14:29:05
Postat av: Anonym

bella k då?

2009-09-13 @ 14:54:30
Postat av: bella h ;D

2009-09-13 @ 16:15:52
Postat av: Anonym

ojdå xd . det va kuul ;D

älskar er <3

2009-09-13 @ 16:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0