090929

hellu, linnea är super glad ;D
detä r oxå rebeccas födelsedag så i skolan idag blev det tårta och sång, vi som sköng i matsalen tycker jag ska få lite heder för det gick ju så bra ;) (HOST) men sen hände det inte så mke i skolan, men att sitta med martinG på matten är ju nice ;) vi kan ha kul vi ;Dnär jag kom hem blev det plugg och lite mer plugg, har no prov,spanska läxa och engelska läxa imon :O usch det gillar vi inte..kände att jag var lite trött och inte alls glad så jag tog på mig och gick ut. musik i öronen och helt själv piggar upp :D så när jag kom in mådde jag helt toppen och gör förtfarande :D nu sitter jag och kollar på fotboll, barca leder ju såklart med 1-0 :D ha det bra 
                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0