090927

hej, discot igår var greaaat! tack alla som gjorde den till det, och lite extra kärlek till olivia och marta som gjorde min helg helt underbar :D både i fredags och i lördags § idag tog jag bussen in till stan och där mötte Olivia upp mig och vi åkte och kollade på matas match, fan det var as kalt så vi åkte hem, sen ner till stan, tog ut pengar, och vidare ner till Mc där vi åt ;) sen blev det stan igen och fiixa kontant kort till oliva, möte marta och stack hem till henne :D youtube och snack, och vi kan skratta åt det mesta hahaXD och marta,han är trög ;) haha xD men sen var det dags att åka hem, nu sitter jag här ensam hemma med syster, och imon är jag helt ensam hemma så försökte få med ngn till a6 men alla var upptagna ;)
ha det bra
                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0