090910

hejsan, tiden bara flyger fram och allt går som på räls :Dlivet kan lite inte bli bättre känns det som, det är helt underbart :*skolan gick superfort, innebandy på inrikningen var toppen, jag och Lindström visade ju vår skills, GAHAHAHA ;) Sen blev det jkpn, asså det gick bra men ändå inte bra, stod på samma vikt som innan och det ska jag inte har typ 2 kg kvar så nu blir det att ta tag i detta . skulle åkt till a6 men hann inte så ska in till stan imon efter skolan ist och köpa fridas present :D
får se om jag får med ngn elr om jag åker sj :) det hade iaf blivigt ngt fel i besällningen av min klubba så gjorde om det nu så den kommer nog på måndag elr ngt hoppas jag ;) men nu ska jag göra matte ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0