090604

hej alla bloggläsare, nu är jag precis hem kommen från sandsjö, skjusade sandra till jobbet, så åt där med. skolan var lika kul som vanligt ;D på idrott gjordes lite olika saker, själv tittade jag ofc på, men det var kul det med, ringde ,lisa och sen så pratade jag lite med rasmus och martin, dom är inte normala( hahaha) so:n bestod av att sitta vid datan för jag hade ju inget arbete ;O skönt! sen slutade vi vid två, då hängde jag med ellen och becca ( världens bästa tjejer) till bussarna, så stod vi där och flummade lite och snackade, ska säga lycka till ellen oxå för imon ska hon upp till elite model i gbg :D,okej jag säger grattis till lindström med, för han fick ju 99/99 på sv-provet, ni skulle se hur stolt han var när han visade mig haha(skillad xP)  sen iaf när jag kom hem var jag så duktig och städade mitt rum ;P nu sitter jag bara här och gör ingenting ska nog kanske bort och titta på träningen sen (:
take care// Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0