090602

hej alla bloggläsare, har inte bloggat på ett tag nu för har inte haft nått att blogga om oc så har jag inte haft orken, men nu tänker jag börja igen:D idag har jag varit i skolan då, skulle igentligen bara vara förmiddan med missade taxin, trodde den skulle komma vid 11 men det var visst vid halv haha, så jag fick vara kvar i skolan hela dagen, det gör inte mig ngt (: imon blir det skola på eftermiddan bara men skönt att vara tillbaka lite igen :D hoppas jag inte är till för mke besvär nu xD idag ska jag bara vara hemma och chilla(; jag vill bara säga att ellen medlöw är underbar och ha alltid kul med dig, du är äkta och idag var pratade vi om allt möjligt kul, minnena från sthlm glömmer jag aldrig! Died in my dreams är din och min xD ily och alla andra som ger mig kraften att fortsätta, tack till er alla <33
take care// linnea


Kommentarer
Postat av: Anonym

går du på hem forfarande?`:(

var får du göra där ?:(<333

2009-06-03 @ 16:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0