090816

hejhej, inte kunnat skriva på hela hegen för har varit i malmö sen i fredags :D helt underbart kul var det iaf :D sov hos josefin och amanda efetersom det för att träffa dom jag åkte dit ;P

Fedag:
åkte med tåget från sävsjö vid sextinde och var i malmö vid åttatiden, tågrasan gick fort, lärde lillebror spanska och lyssnade på min älskade ipod ;P sen när vi kom dit hängde jag med mamma och dom till deras hotel sen gick vi ut för att träffa josse och amanda med deras päron ;P kvällen var inte så lång gick runt lite på festivalen sen cyklade vi hem(: låg och snackade innan vi somnade;)

Lördag:
vaknade och gick upp och åt frukost sen blev det skräck film:D inte för att jag kommer ihåg vad den hette men det var bra iaf ;) sen åt vi lite och stack mer till festivalen för att titta på rix FM det var bra artister, linnea älskar hassle! ;) sen var mika där med, efter det gick vi runt lite och sen träffade vi amanda och henns kompis för vi skulle gå och äta, det blev thaimat:D men fy va starkt det var,fortsatte och gå runt lite och linnea hittade koftan hon letat efter;D (raggae koftan) kvart i tio var det dags att gå till stora senen för att kolla på veronica maggio, asbra! fult med folk och alla skulle trycka på hela tiden, men efter det cyklade vi hem, så va väll hemma vid halv 12 typ, åt glass och kollade skräng film, och den kommer jag ihåg vad den hette, the straners ;) se den!

Söndag: även denna dag blev super, stan men amanda och josefin, köpte en tröja bara sen gick vi och kollade på nickelodien dagen lyssnade på lite musik, tex emd (L) och lite fler, markolio är så skön haha! och så lyller ju svamp bob 10 år idag,grattis ;) efter det var det dags att åka hem till L-bro, på toget hem sov jag typ hela vägen ;P men nu är jag hemma och imon blir det jkpg lite nervös över hur det kommer se ut på vågen men vi får hoppas på det bästa (: ha det bra här får ni lite bilder från helgen



























TACK FÖR HELGEN TJEJER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0