you're my girl

hej.
ikv är det en trött linnea som uppdaterar. är inte på ngt vidare bra humör ikv & vill helst bara att det ska bli söndag NU! igår blev det iaf en liten runda på stan innan jag stack till min finaste brud rebecca. vi chillade lite sen fixade vi oss lite & drog ut. blev ett stop på donken med några fina vänner & vi hade en great stund. sen cyklade vi vidare ut till albin. (känns att sommaren är påväg nu när vi cyklar omkring igen) stannade där ett tag & umgicks med lite annat folk som jag inte träffat på ett tag, kändes toppen & jag vill verkligen ha sommar nu nu nu! blev en oväntad natt sen back @ beccys place, men det är så det kan bli.. hehe. idag är jag trött som in i, skulle åkt till martin & några me orkade inte ens det så blir att lägga sig tidigt känner jag. imon kommer amanda & med henne kommer också många smaskiga nyheter! men har inte så mycket mer att säga, så ha en bra kväll. puss på dig

btw, bilden är från sommaren 09 & jag vill ha tillbaka mitt hår jag hade då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0