malmö nästa

hej.
vatt en hyffsat lugnt vecka i skolan, men mitt humör har inte varit det bästa.. aja igår sov becca här iaf & hon piggar allt upp mig & jag har inte skrattat så mycket på länge, tjejen är ju sjuk, haha! idag har jag varit inne i stan & fixa lite present till min fina Maja Rosander som fyller 17 år imon :D & imon ska jag även till malmö men bästa spanska klassen & tävla, men jag själv ska inte tävla utan hänger med som stöd.. elr ja vi skulle ju få shoppa & vi slipper skolan, chill! ska också passa på att träffa josefin som jag inte träffat på jag vet itne hur länge, så det ska blir riktigt kul! men det blir att lägga sig tidigt idag, för ska upp redan halv6.. puss på dig ! 

ps. la ut bilden för jag saknar sommaren ngt galet & detta gänget var en stor del av min sommar 10. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0