besvikelse


hej
jag vet att det var längesen jag skrev, men har som sagt bestämt att bara skriva när jag känner att jag har ngt att dela med mig om elr när jag helt enkelt bara behöver skriva av mig lite & släppa det som hänger på mina axlar.

jag känner mig helt upp & ner vänd. du fanns där & nu helt plötsligt ändras det helt & du är fotfarande här men det känns som du är så långt bort. vill inte att det som nu är min verklighet ska vara det , elr inte i detta fallet. jag har helt underbara vänner, men när en väldigt nära inte alls är där längre så känns det så fel. det var ju till dig jag berättade allt & du kan min in & ut.


Kommentarer
Postat av: Suzana ♥

Jag älskar dig, gumman. <3

2011-01-07 @ 03:35:19
Postat av: linda nordwall

det är bara att slå en pingla till mig om du behöver mig gumman. eller skicka ett litet sms. saknar dig dessutom, vi måste hitta på ngt snart my love. :*

2011-01-09 @ 22:50:12
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0