söndags chill


heey'
det ble en super mysig kväll/natt med 3 goa ungar igår. var trötta så blev en hel kväll i sängen med 5 filmer, men sov väl mesta tiden.. slocknade vi 8 men sen blev man väckt & tvungen att gå till donken. blev ingen lång stund där, gick hem till sängen och såg film ist. älskar sånna kvällar när man är så där galet trött & bara ligger i sängen & glor på film med fina vänner. idag vaknade man upp hemma hos albin av att mobilen ringer. jag & amanda åkte hem & sen dess har jag bara luggit i soffan & kollat oth. det är underbart enligt mig. & tack alla som gjort min helg galet bra! puss på er
bilden är från i fredag hos matte innan sävsjö. amandababe

måste bara lägga upp den fina komentaren jag fick av min älskade linda nordwall ♥
linda om grattis älskling:
aw, fan vad söt du är älskling. får tårar i ögonen. dig håller jag tätt intill och jag kommer aldrig släppa dig. du betyder massor för min fina ängel. du och jag, det är så det ska vara. tack för att du alltid finns där för mig, precis som jag finns där för dig. jag älskar dig otroligt mycket! <3

Kommentarer
Postat av: linda

aaawwwww <3

2010-09-05 @ 18:41:52
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0