please kill me

hej
sorry för äckligt dålig uppdatering men jag har bästämmt mig för att att bara blogga när jag känner att jag har ngt att blogga om, först tänke jag stänga den helt men det kan vara skönt att skriva av sig lite ibland. idag har jag varit sängliggandes & har i stort sätt sovit hela dagen. mår väl inte sådär jättebra, utan jag är väldigt hängig & mitt öra gör ont. upptäckte i lördags att mitt öra gjorde ont & jag stoppade in en topps, som var helt blodig när den kom ut.. så spenderade min lördag i eksjö på akuten.. sen dess har jag inte mått så bra, men spelade i söndag iaf. blev bara värre efter. går iaf  på antibiotika, så blir att vila vila vila. nu ska jag sova. puss på dig

Kommentarer
Postat av: linda

du ska blogga kvinna! <3

2010-11-16 @ 22:08:33
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0