natti

helluu!
det blev en väldigt bra sista dag på gina tricot, jobbade 10.00-20.00 eftersom vi hade tjejkväll där ikv., så imon är man ledig hela dagen :D mend et blir att åka in till stan iaf, ska bjuda tjejerna på kladdkaka som tack & så ska jag även äta lunch med lina imon igen :) idag var vi & åt på ngn japansk returang, brandlarmet gick 2 gånger.. aja maten var god & sälskapet var riktigt bra! prata av sig lite är aldrig fel :) kvällen har bestått av sängen/datan, riktigt skönt att bara gör ingeting. jag fick oxå en liten present av tjejerna på gina :) ett presentkort på 150:- som tack för att jag varit där. veckan har varit jättebra & jag är nöjd :)
men nu ska jag sova. sweeeeeeeeeet dreams? ohja! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0