kettil/elllen tjäder

tjo
dagen blev sjukt lyckad ute i kettil med underbart folk! ni är bäst.
vår söte lille henke blom är riktigt grym & eddie älskar MAT ! HAHAHA!
nybörjarna moa,alissa,sofia & robin klarade sig fint.. ngr vurpor, robin tog sönder en skida, moa trillade
i skogen & slog i känt i en STUBBE, så hon fick åka skoter, haha annars hände de väll inget mer skadligt (;
mogäde folket var ju där ute också så världsbästa ellen tjäder hänge med ut till stora landsbro med mig (y'
att bära 2 par skidor 2 par stavar & en tung bag hem är inget jag rekomenderar.. helt död. vi lagade mat & det gick verkligen ''jättebra''. blev en liten brottningsmatch & jag råkade visst käna henne i munnen, vafan trodde hon dog hahaha, blod i hela käften, men jag fick mitt straff sen.. halkade på en isfläck, haha hon höll på att kissa ner sig ;o
ha det bra

jag & ellen M

Kommentarer
Postat av: tjaedur

yeeeh haha :D

2010-02-05 @ 16:32:04
URL: http://ellentjader.blogg.se/
Postat av: Ellen

Linnea , jag hatar bilden ;O.

men du är söt :) <3

2010-02-05 @ 17:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0