090824

hej, nyss hem kommen från bäckseda nu då :Dskolan idag var dyster som in i den så det var inte så kul, vi gick iaf och satte oss en stund vid kortet på mats sen skrev jag och alissa i boken :* gympan var ganska tråk iaf så hade vi lekar ;P efter skolan hängde jag med malin hem och hade nycket att snaka om nu så det var det vi gjorde och tittade på beck like always ;D sen kom mormor och hämtade mig vid mini träffen och vi åkte till världens underbaraste kusin och så var det ju en till där ;P lillen har kommit nu :D så söt var han ! Maya är också så himla söt.älskar dig unge!  ska öva spanska nu ha det bra

Får man vara sötare elr?

Maya


PUSS x2 :*

kusiner  ;)

Lillen :*

Mina sötnosar <3

the all 3 of us ;*   





Kommentarer
Postat av: naela

aso , otroligt söta ! :D<3

2009-08-25 @ 21:08:17
Postat av: Anonym

vad ska den nya bebisen heta ? kille eller tjej ? :)

2009-08-25 @ 21:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0