090830

hej, har inte bloggat så mke men har inte orkat och har inte hatf lust att gör det häller, men det kommer väll tillbaka igen hoppas jag,lördagen blev en toppen dag :D vaknade vid ca halv tio( stolt dåvah ;) ) åkte till bäckseda, hämtade kusinen och kollade på fotboll men malin oskar mohammed skeppe karlsson lucas och august, sän började typ ösregna så oskar skjusade mig på hans cykel för han hade ett paraply ;P men han cukel var ju inte precis så skön att bli skjusad på XD typ punka och pakethållaren satt på stänkskyddet  ;P men det gick väll ganska bra iaf, sen åkte oskar och moahammed ngn stans och jag och malin stack hem till l-bro, gick på fotboll sen hem och jag malin eve och martin åkte in till stan och hyrde film, hämtade chilli thai och så kom vi till godishuset med, och där blev det ''lite'' godis ;P martin och eve köpte för typ 90 och jag och malin för 50 typ hhaha, vadå godis lovers? men sen åkte vi hem och hade MYYS:*
idag hände inte mke vi vaknade kollade på film och malin åkte hem. fast lite duktig har jag varit i dag, har gjort engelskan och ska göra lite spanska tror jag ;P var på fotboll med moa bella h och julia med :D bella och linnea = LOL ;P men ha det bra nu ska jag duscha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0