090826

hej idag har det varit en super bra dag hitils :D och jag hoppas den forstätter så med, skolfoto idag iaf det blev nog ganska bra tror jag :D sen fick vi sluta vid kvart i tre för att vi skulle ta flumkort med hela klassen, vi är så sköna hehe, men först var han inte där så vi fick springa och leta men sen blev allt bra vi tog vårt kort och jag gick hem,gick ut med hunden en runda (duktigt) efter det  matte läxa ;O men det gick med bra tror jag ;) nu gör jag inte så mke iaf, imon blir det  carro bäst tror jag :D <3
svar till anonym : det bev en kille och vad den ska heta vet jag inte  ;P


matte ;O

bättre sen än aldrig- Bellas 14årsdag<3 tårtan är made by me ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0