090812


hej, idag vaknade jag vid typ 12, sen har jag inte gjort så mke fram till 5 för då kom ellen och elle, och vi tog lite kort och sen gick vi upp till fotbollen för mitt lag spelade DM men tyvärr så gick det inte så bra ''/ förlorade med 2-0, efter matchen gick vi till skolan och satt där lite och så kom josef timmie oskar och mohammed så när ellen och elle åkte hem stannade jag kvar med dom :D vi satt och snackade lite sen kom oskars syster och dom åkte och och likaså jag elr jag gick ;P men nu  sitter jag här som vanligt och gör ingentingxD ha det bra

dagens outfit
kofta-adidas(team sportia)
t-shirt-nelly.com
jeans-veromoda







Kommentarer
Postat av: MOA

så himmla söta (: <3

2009-08-13 @ 16:58:40
Postat av: sarahjälmeby'

så fin du är gumman, <3

2009-08-14 @ 00:03:38
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0