090811

hej, det är okej att äta frukost på sängen vid halv 2 va? (; kommer nog inte klara att gå upp vid 7 varje dag snart när jag somnar vid 1-2 på nätterna ;O men får försöka att slita mig från datan så går det nog ,riight? men idag vet jag inte vad jag ska göra men det får ni reda på senare under dagen elr ikväll ((:men nu ska jag fortsätta äta sen måste jag ut och träffa ngn, för nu ska jag ta vara på dom dagarna som är kvar :D juste imon tycker jag att alla ska vara uppe på borovallen kv 7 för att mitt lag spelar DM kvartsfinal :D inte för att jag spelar eftersom ni vet vad. men klart är man där och kollar :D de there ! ha det bra

dagens outfit:
kofta- adidas (team sportia)
t-shirt- monki
mysbyxor-adidas (Landsbro IF)

FRUKOST (;


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu blev jag lite hungrig :D <3

2009-08-11 @ 21:16:28
Postat av: Hanna

vfr spelar inte du?

2009-08-11 @ 22:40:37
Postat av: Hanna

vfr spelar inte du?

2009-08-11 @ 22:40:56
Postat av: Therese och Emina :*

Söt blogg du har ((:

2009-08-12 @ 12:25:05
URL: http://thereseemina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0