090803

hej, idag är det ingen vanlig dag för linnea för det är hennes 14:de födelsedag ,ett grattis till mig:P helgen har varit den bästa av alla :Dlördagen var ju helt klart den bästa, igår så var jag lite med becca på dagen sen slappade jag tills jag åkte in till stan och hyrde film, och så tog jag med BFFhem som var i stan ;D vi åkte hem och åt lite sen åkte vi och träffade rasmus och becca :D
vi stack till lilla kajsa och träffade henne en stund, jag lisa och rasmus åkte lite innan satte oss vi kiosken för det började regna ;O satt där till 12 typ, och lisa vad hände igentlingen? hahaha! sen åkte vi hem och kollade på film(: idag var det ju som sagt min födelsedag så öppnade lite paket på morgonen och åt våfflor, sen typ åkte vi och badade i sjön och det var ju inte precis varmt men jag fick i lisa iaf hehe, sen har vi inte gjort så mke vi kollade på en film till sen kom mormor och morfar och vi åt lite mat och jag fick presenter, nu har hon åkt hem och jag  har tråktigt men mamma ska göra ngt på datan så ha det bra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0