090802

hej där, nu sitter jag här i soffan men rebecca och lyssnar på musik och tittar på bilder från igår :)
det blev en väldigt lyckad kväll :D träffade rasmus som jag int träffat på hela lovet ;O  så det var trevligt även om han inte redit var som han skulle :P men det blev lite myys med ;* jag och lisa har aldrig tråkigt ihop ska jag säga er, du är den bästa unge <3 kvällen spänderadejag med lisa,becca,linnea,carro,rasmus och typ lite mer folk, ni som inte var där ni missade ngt redit kul, melody club längst fram med lisa,becca,carro och linnea :D men sen så gick vi hem till martin för det var där vi skulle sova:) sen nu idag blir det att bara ta det lugnt och kanske träffa ngn ikväll :D ha det bra












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0